Pages

Saturday, March 27, 2010

Kiriman di Alam Maya.



Hari ni Sabtu, Nabilah dan 'Ain bertanyakan menu masakan di rumah untuk hari ini..
Memandangkan minggu ni mereka tak pulang mereka sesaje minta kirimkan masakan Ummi tapi apakan daya jauh nak menghantar..

Hai anak-anakku ...seperti biasalah masakan Ummi ni biasa-biasa je.. tak de yang istimewa.. Okaylah nak sangat, Ummi mampu kirimkan melalui alam maya je..hehehe!!

Tak leyh cium bau dan rasa, tengok gambar pun jadilah ya.. masakan yang biasa kamu makan juga. Minta maaf ya anak-anak Ummi.. nanti balik bolehlah kita makan bersama.


kangkung goreng

Asam pedas ikan gegerut


Hari ni Eiman (anak saudara ~ setahun 6 bulan) jadi peneman Ummi di dapur... ehehe!!

Sesekejap dia nak "bi-kam" ~ bermaksud biskut.. kemudian main di mesin pengering ni.. dia nak masukan muka dia dalam mesin tu pulak.. kekejap dia ke ruang tamu kemudian dia masuk lagi ke dapur... bila dah habis makan biskut dia nak "num" sebab tekak kering... okay..minum bebaik jangan tersedak ya Eiman...

Suka tenguk keletah dia... bila Ummi dah siap masak... dah tak nampak lagi kelibat dia.. rupanya Ieqa dah bawak balik ke rumah Ieqa.


Sekian ;))

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails