Pages

Thursday, April 22, 2010

"Biar Betul"

Pagi ni Khamis, 22 hb. April, 2010, bila ku buka page blogspot.. 'terkezut' di buatnya bila widgeo counter mencanak naik sebegitu deras..  warghhh.... "biar betul"... ku rasa ada yang tak kena dengan widgeo ni... baru semalam hanya 5 jer visitor.. pastu jumlah baru nak mencapai 300.. tetiba takkan lah sekelip mata naik mendadak sehingga 8956 dan jumlah dah hampir setengah juta... isk..isk..isk.. apalah entry yang hebat sangat ya.. sampai sebegitu sekali.. nak ikut tak de apa pun tajuk yang boleh menambat hati .. huhuhu!!


Hmmm seganlah.. camni.. harap-harap biarlah counter tu berfungsi seperti biasa.. biarlah ia naik berdikit-dikit.. berbanding dengan flag counter tu kan tak de perubahan...sekiranya benar tentu flag counter pun naik gak kan..!!  Inilah kehidupan tiada yang sempurna..
Benda yang di cipta oleh manusia tiada sesempurna ciptaan Allah SWT.

#@!&! pasal ni pun boleh buat entry ke??? %&*???? 

Selepas beberapa jam kemudian..... akhirnya ia reset menjadi 0... 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails