Pages


Friday, April 2, 2010

Terima kasih Ben Ashaari

Petang ni bila masuk ke rumah (blogspot) ni.. ku rasa ada kelainan.. rupanya sudah ada yang sudi menjadi follower di rumahku yang tak sepertinya ini.. Terima kasih tak terhingga buat insan yang berhati mulia Ben Ashaari yang sudi menjadi insan pertama sebagai  follower  dan memperkenalkan saya melalui rumahnya yang sungguh meriah itu.  Ben Ashaari memang tak kering idea sentiasa ada sahaja yang nak di kongsi bersama.. dan amat-amat pemurah dan baik hati.  Jadi tak hairanlah jika pengikutnya ramai dan pengunjungnya sudah hampir mencecah ke 6 angka. Bravo!!!  Ben akak kerap ke rumah Ben bila kebetulan ada N3 baru tau atau baca N3 yang terdahulu...terlalu banyak..jadi tak boleh nak habis sehari.. mau berbulan tu.. jadi jangan jemu kalau nampak akak keluar masuk ya... eheheh!!!

Selamat berkenalan juga buat Bond, Amir Izzat, Mat Gebu dan Mish Lolipop yang menambah seri rumahku ini.. kedatangan anda di alu-alukan..  Sekiranya ada masa terluang nanti saya akan singgah di rumah adik-adik semua ya..  Mat Gebu selalu juga saya singgah kat rumah Mat ni.. tapi belum berani menyapa.. tenguk resepi-resepi yang di hasilkan tu memang menyelerakan dan koleksi pinggan mangkuk tu memang sungguh cantik sekali. 

Minta maaflah ya sebab masih banyak kekurangan di sana sini dalam blog ini. Dah tua-tua ni baru nak belajar.. ehehe!! Sebenarnya lahirnya blog ini untuk mengubat rindu anak-anak yang berjauhan ketika ini.. itu yang lahirnya blog ini walaupun mereka tak menjadi ahli lagi tapi berkunjung secara senyap saja.

Ruang waktu saya untuk selalu berada di depan PC ni mungkin terhad pada waktu-waktu tertentu sahaja dan N3 pun mungkin tak sekerap mana.. Insya-Allah saya cuba menghadirkan diri sekiranya waktu mengizinkan ditambah pulak PC selalu meragam..  Terima kasih sekali lagi buat tetamu-tetamu yang sudi menziarahi rumah yang masih banyak kekurangan di sana sini.  Kedatangan anda saya alu-alukan.  Hingga bertemu lagi.

2 comments:

Adeq Aien said...

Ben di situn sinun..
^^ happy blogging..
newbie di sini~

Nora Asfa said...

AinHamzah,

Terima kasih kerana singgah blog Auntie..
Minta maaf lambat balas.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails