Pages

Saturday, July 3, 2010

Fettuccine VS 2010 FIFA WorldCup

 
Fettuccine... masakan ringkas dari 'Ain ketika orang lain dok sibuk melayan bola... waka..waka.. eyh..eyh.. Tsamina mina zangalewa ... this time for fettuccine.. waka..waka.. Holland masukan gol pertama hidangan pun sampai... mmmm.. kurang pedas laaa...!!! Tambah cili api sikit...  wow berasap telinga... ditambah dengan sorakan penonton bola ni pulak...

Bingit telinga... kalau tak jerit tu bukan menonton bola la namanya kann.. tak padan cuma ada 2 jer hero dalam rumah ni.. tapi suara hero kurang bergema.. yang kedengaran sore peminat Kaka 2 orang ni.. Hannah & 'Ain.. waka waka.. kaka...isk..isk..isk.. 

Nasib baik jarak rumahku agak jauh dari kejiranan... 



Wesley Sneijder is congratulated by his Holland team-mates, World Cup 2010
 
Wesley Sneijder is congratulated by team-mates after scoring Holland's second goal against Brazil. Photograph: Rogan Ward/Reuters

2010 FiFa World cup South Africa Quarter final result:
  Holland 2 - Brazil 1

Ramailah penyokong Brazil yang hampa kannn..
Tak pe lah dah adat permainan.. ada yang menang 
dan ada yang kalah... 

Pasukan pilihan utama dah kalah.. lepas ni adakah giliran Argentina pula...? World Cup kali ni banyak keputusan diluar jangkaan kann!!









2 comments:

sal salaz said...

Salam. Raha, yang sedapnya di sini ialah Fettucinnenya... hehehe. Hmmmm...masukkanlah reseipinya di sini...:)

Nora Asfa said...

Wa'alaikummusalam kak Sal.
Resepinya ringkas je kak Sal.. 'Ain buat ikut resepi suka2 dia jer...ehehe!!
tumis guna bahan2 asas sperti biasa bawang kuning dan bawang putih.. daging cincang, frankfurter, sotong dan sup cendawan.. kalau bubuh cendawan butang pun sedap gak ni.. nak pedas boleh tambah cili api.. ni dah jadi selera kita..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails