Pages

Tuesday, April 27, 2010

I-City

Lanjutan N3 hanya kerana lampu kini di lampirkan gambar-gambar yang sempat di rakam walaupun tidak begitu menarik tidak begitu sharp..agak blur... goyang, gelap dan macam-macam lagi.. Perakam setia yang kecil molek Nikon Coolpix E4600 yang banyak berjasa walau dimana jua berada..cuma pemiliknya je yang kurang mahir kan..kan..kan!!!  Ini je lah yang mampu ku punya setakat ni... Syukur apa yang ada... Janji ado kenangan ...jadilah!!!

Nampak gak warna-warni....  Kebanyakan pengunjung yang saya nampak  bertemankan kamera yang canggih-canggih... dengan kamera DSLR ,..hebat..hebat!!  Ada gak mereka yang guna kamera comel model terkini!!  Semua tak nak lepaskan peluang berfotografi.  Rata-rata memang bertemankan kamera..  Tempat ni jadi tumpuan untuk photoshot!!!! ada gak yang berpiknik dengan keluarga...

Lihatlah hasilnya....  

 Tangkap gambar ni dari dalam kenderaan bergerak... baru tiba ke destinasi.. sedang mencari tempat letak kereta...

 Cahaya lampu putih umpama salji... tapi tidak semua berfungsi...kelihatan ruang tidak sepenuhnya bercahaya di situ...

 Kelihatan bentuk snow flakes di replika ini...

Anak-anakku dan anak saudaraku yang berkaca mata..

 'Ain dan Hannah di pohon peach yang bercahaya...





 Terdapat juga gerai-gerai kecil menjual makanan dan minuman juga barangan seperti pakaian dan lain-lain lagi.










 Berpiknik

 Sempat adik-adik ni melemparkan senyuman ... snap gaya mereka tu..ehehe!!! Cute...

Sebahagian pasukan konvoi bermotor kuasa tinggi yang sempat di rakam... sedang melalui jalan tempat letak kereta bertingkat..




Dalam melangkah menuju ke tempat letak kereta hujan rintik-rintik mula turun.. masing-masing mencari tempat berteduh... padang hiasan lampu mula kosong..  Lebih kurang jam 11.15 malam kami beredar untuk pulang tapi masih kelihatan banyak lagi deretan kenderaan baru tiba... walaupun hujan dah mula lebat...


Sampai ketemu lagi... I-City... sedang tunggu apa yang akan menjadi tarikan di tempat ini selain lampu-lampu hiasan.. Adakah pusat membeli-belah atau bangunan pejabat?   Tunggu dan lihat.

2 comments:

bell said...

Salam, ooo ini rupanya i-city yg tgh heboh tu. Jauh sangat kat Shah Alam.

Nora Asfa said...

W'salam..
Bell kat mana?
Meyh la datang sini.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails