Pages


Tuesday, April 6, 2010

Blog

Salam sejahtera kepada semua yang sudi singgah di site ini.  Terima kasih juga buat follower yang baru saya kenali kerana berkesudian.  Terharu rasanya..  Credit to En. Ben berkali-kali lagi kerana mengenalkan mereka kepada saya...  Sejak itu barulah bermula blog ku ini di kunjungi dan semoga kita akan saling kenal mengenal selepas ini.. Saling tunjuk ajar apa yang kami orang baru tak tahu..   


Untuk pengetahuan follower seperti Erul, Izinkanku berbicara, Pika 93 dan Amethyst_gurlz93, Akak tak dapat nak masuk blog adik-adik kerana tak jumpa pintu masuk (ehehe maksud akak link).  Sekiranya adik-adik yang nama di sebut ni ada terbaca N3 ni sila tinggalkan link kat komen ni ya.. boleh akak add link dalam Blogs I'm Following.  Senang nak jejak nanti.

Seperti sedia maklum menjadi orang baru dalam blogspot ni...
ibarat baru sampai negeri orang yang kita tak tau selok belok jalan... nak mencari jalan baru tu masih terpinga-pinga lagi.. masuk link itu masuk link ini.. Akhirnya...sesat ntah di mana lah ni..  Sekarang sedang jejak balik jalan yang mula-mula saya kenali Blogspot ni... sebab format untuk 'Newpost' ni dah bertukar format pulak... Errrrrrrr!!! 

Saya nak balik font size tulisan yang sebelum-sebelum ini pilihan Large tapi dalam post entry tu sedaplah mata membacanya tak besar sangat dan tak lah kecil.. kira sederhanalah.. tapi format yang ini font yang ni saiz Large terasa besar lebih sikit dan normal dia jadi macam dalam entry  ni sekarang rasa macam tulisan kecil pulak... faham-faham jer la umur dah 40'an ni kalau boleh tak nak pakai kacamata lagi buat masa ni..    Lagi satu imej di profile follower hilang (kosong) tak tau camne nak edit.. cari-cari tak de jalan keluar..  Ada beberpa foto yang sudah di up load pun dah kena ngap... HUH!  (isk tak baik mengeluh kan).. tapi ni penyedap rasa bila baca ada bunyi...ehehe ganti emoticon.  Pastu Sites I've joined  dalam profile itu pun ntah kat mana dia tersorok.. dah tinggal berapa kerat je yang tinggal.. Adeih!!! Apo kono eyh Jang ngan my site ni.

Ntah apa yang saya dah KLIK dah jadi kelam kabut di buatnya... PENING!!! 
Macamana ekkk nak adjust balik format asal!!!                   Sabar la diriku..!!!







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails