Pages


Sunday, October 8, 2017

Dua tahun berlalu...

Salam ku kirim buat tetamu di alam maya...  dah dua tahun rupanya tak mencatat dalam diari blog... lebih dari dua tahun sebenarnya.. jengah sekejap lepas tu hilang tak muncul-muncul..  macam tak sesuai je letak nama diari dan tak layak pun di panggil blogger kann.. Kekok pulak rasa untuk mengatur bicara.. nak menulis di buku diari dah tak rajin.. kenkadang ntah mana-mana di selitkan buku diari.. 

Tetiba termuncul pulak malam ni... pasal terpublish draf  post  di bawah ni.. ingat ke ikut tarikh draf tahun 2014.. rupanya ikut hari kita send artikal tersebut.. ha ha ha.. padan diri sendiri.. inilah bukti terlalu lama tinggalkan alam blog ni..

Sebenarnya banyak artikal yang bermanafaat yang di drafkan... kebanyakan copy and paste je.. sebagai simpanan dan bacaan untuk pengetahuan diri sendiri.. tapi adalah lebih baik jika kita sama-sama kongsikan ilmu ini untuk penambahan pengetahuan jika belum terbaca lagi sebelum-sebelum ini jika sudah baca kira sebagai bacaan ulangan la ya.. kebanyakan sumber ni pun asal di dapatkan dari internet juga.. 


Mohon pemilik-pemilik artikal yang saya copy and paste artikal-artikal anda yang saya kongsikan di blog ini agar menghalalkan perkongsian ilmu ini ya...  Semoga Allah memanjangkan kebaikan buat pemilik-pemilik blog yang menyebarkan ilmu-ilmu berguna ini untuk di manafaatkan.. 

Saya tinggalkan kredit buat pemilik artikal yang  saya dahulukan dengan ucapan terima kasih.. Tabarakallah.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails